Masterclass en workshop Customer Journey Mapping

5 nov 2019

Leestijd 1 minuten

Masterclass en workshop Customer Journey Mapping

De eerste editie van deze reeks masterclasses wordt gefaciliteerd door de Rabobank en gaat in op Customer Journey Mapping. De masterclass wordt verzorgd door Maurice van Warven. Van Warven is werkzaam bij Harvest Digital, een organisatie die zich specialiseert in online technologische oplossingen en klantgedrag. De masterclass vindt plaats op 5 november tijdens de Promotiedagen in Martiniplaza.

Wilt u Customer Journey Mapping toepassen in uw organisatie? Als vervolg op de masterclass organiseert WOO op 20 november een workshop Customer Journey Mapping, opnieuw met Maurice van Warven, bij de Digital Society Hub van de Hanzehogeschool. De inschrijving voor de workshop opent na de masterclass op 5 november. Er is plaats voor ongeveer 30 personen. 
 

Praktische informatie

Masterclass

Deelname is gratis

Workshop

  • Datum:                20 november 2019
  • Tijd:                     15:00-17:30
  • Locatie:               Digital Society Hub, Zernikepark 10
  • Aanmelden:        Aanmelden is mogelijk vanaf 5 november

Deelname is gratis